Sve što trebate da znate o TrueView oglasima na YouTube-u

TrueView je oglašavanje video zapisa putem AdWords platforme na drugom najvećem pretraživaču u svetu - YouTube-u i komotno mogu reći da je ovaj vid oglašavanja SAVRŠEN za vaš biznis!

Trenutno YouTube ima preko 1,5 milijardi mesečnih aktivnih korisnika. Da, milijarde! Najčešće su to baš oni aktivni korisnici koji provode više od sat vremena svakog dana na ovom pretraživaču. Taj nivo angažovanja je praktično nepoznat za platformu koja je prilagođena oglašavanju, tako da je sada idealno vreme da pokrenete AdWords kampanju na YouTube-u sa video snimkom.

Svi koriste prednost AdWords mreže za pretragu i prikazivanje oglasa na display mreži (banera) i svesno ne obraćaju pažnju na video oglašavanje koje košta 5 do 10 puta manje od klasičnih vidova reklamiranja.

Ne pravite istu grešku! Iskoristite ogroman potencijal koji vam YouTube nudi.

- Standardne stope klikova na display mreži su prilično loše: 0,05%.
- Tipične stope konverzije su još lošije. Prosečna vrednost je 0,89%.
Mreža za pretragu nije ništa bolja…

Poenta je sledeća: Budući da više ljudi koristi taktike kao što su mreže za pretragu i banere, korisnici postaju zasićeni i realno umorni od istih. Srećom, Google TrueView još nije postao preterano zasićen i predstavio je hiper-angažovanje publike. TrueView video oglasi su novi format za ciljanje publike direktno na YouTube-u sa video sadržajem. Kako ime tipa oglasa predlaže, možete koristiti samo video sadržaj u vašim oglasima.

To znači da nema teksta, slika ili drugog sadržaja. Budući da će ti oglasi biti prikazani prvenstveno na YouTube-u, morate imati aktivan YouTube nalog, kreiran i otpremljen video snimak.

Prema istraživanju ROI Revolution-a, novi formati oglasa i dodaci TrueView-a povećali su CTR za YouTube oglase za više od 11% u proseku. Osim toga, gledaoci koji su videli više od jednog TrueView oglasa iz vaše kompanije imaju povećanu verovatnoću angažovanja sa vašim sadržajem. Sa sigurnošću mogu da kažem da TrueView oglasi već pokazuju obećanje za svesnost brenda.

AdWords TrueView video kampanje.

Google TrueView trenutno nudi dve glavne vrste formata oglasa na YouTube-u kojima oglašivači pronalaze uspeh:

  1. In-stream ads
  2. Video discovery ads

Ove dve vrste oglasa su veoma različite, ali nude neverovatne načine za pristup novim korisnicima.

In-stream ads:
TrueView In-Stream
oglasi prikazuju se neposredno pre ili tokom drugog video zapisa koji korisnik uobičajeno krene da gleda na YouTube-u, oglasi su izuzetno česti i mogu se videti na skoro svim video sadržajima koji postoje na YouTube pretraživaču.

Verovatno ste se i sami našli u prilici kada ste kliknuli na video zapis koji ste planirali da pogledate i na samom startu je krenuo da se prikazuje video oglas u trajanju od pet sekundi ili čak i više, a nakon samo pet sekundi (ukoliko video traje duže), ste imali priliku da preskočite video oglas i nastavite sa gledanjem vašeg video zapisa.

Verovatno vam smeta kada vidite reklamu, ali veliki aspekt ovih oglasa je to što se ljudi čak i posle 5 sekundi reklame sećaju vašeg brenda, a velika je isplativost to što plaćate samo kada korisnik gleda najmanje 30 sekundi, ili ceo video oglas.

Video discovery ads:
Sa
TrueView video discovery oglasima vaš video sadržaj se detaljno prikazuje na rezultatima pretrage, na početnoj strani korisnika sa sličnim interesovanjima i ispod video snimaka koje trenutno gledaju. Ovaj tip oglasa je odličan za dostizanje ljudi na što je moguće više lokacija.

Sa video discovery oglasima imate malo više prostora za prenos teksta, što je odličan dodatak, a verovatno ste ih primećivali ranije na početnoj stranici YouTube-a.

Najbitniji detalj je da sa kvalitetnim TrueView oglasima, možete lakše doći do novih klijenata jer na YouTube-u se ipak nalazi brzo rastuća i izuzetno angažovana publika.

Ukoliko nemate adekvatan video zapis koji može biti primamljiv vašim potencijalnim klijentima, kontaktirajte nas, a mi ćemo za vas kreirati izuzetnu video reklamu 😊

Video o oglašavanju na YouTube-u možete pogledati ovde.