Ako razmišljate zašto se uopšte oglašavati na google

Ako ste se pitali, što uopšte da se oglašavate na google, onda je ovo članak koji bi trebalo da pročitate!

Prva stvar na koju bi trebalo da odgovorimo jeste da li je Vama reklamiranje uopšte potrebno? Lično smatram da ne postoji delatnost koju ne treba oglašavati, osim u slučaju da je oglašavanje proizvoda ili delatnosti zabranjeno nekim zakonom ili ima ograničenja koja se mogu oglašavati. Primera radi reklamiranje cigareta nije dozvoljeno zakonom, ali zato kada odete u bilo koju prodavnicu imate iznad svake kase reklamu za odredjene cigarete, dakle svako se snalazi da dodje do potrošača sa porukom koju želi da mu uputi. To znači, da ako se bavite ikakvom delatnosti ili nudite usluge, kao što to radimo mi, ili prodajete neku robu onda poruka o robi ili usluzi mora da nadje brz put do potencijalnog potrošača!

Sada bi zaključak mogao da bude da reklamiranje ipak neophodno, pa makar Vi želeli da Vaša reklama bude samo preporuka… Google Vam upravo nudi da kroz preporuku dodjete do novih potrošača, a kako i na koji način Vam mi tu možemo pomoći, saznajte u nastavku teksta.

Pre nego što nastavite sa čitanjem, imajte na umu da smo Vam na raspolaganju kako bi novom kampanjom doveli potencijalne kupce do Vas, a tu smo i da vam poklonim promotivni kredit u visini od *60 evra 🙂 ukoliko želite da samostalno vodite svoj nalog.

Ono što je bitno jeste da smo se složili o potrebi jasnog i brzog upućivanja poruke potencijalnom potrošaču, sada treba da vidimo zašto preko Google AdWords platforme i kako to možete sami, ili kako Vam mi ili neka druga Google partnerska agencija može pomoći (više o tome šta znači Google partnerska agencija, pročitajte ovde: Google partneri, šta to znači? )

Google AdWords je platforma koja Vam dozvoljava gotovo neograničen način oglašavanja, obzirom da ima mnogo dostupnih funkcija. Većina je čula samo za oglašavanje u Google pretraživaču i tu se priča završavala, ali zapravo ono što možete je po mom mišljenju, reklama koja može imati čak neuporedivo jači efekat u odnosu na televizijsko oglašavanje, što još uvek neki smatraju da je najbolje. Ali da li je baš tako? Da li televizija ima baš tako dobar efekat po oglašivača? Ako je tako, zašto onda sve televizije prave web portale i mobilne aplikacije? Mislim da je ovo poslednje pitanje dovoljan odgovor na to koji način oglašavanja ima najjače i najmerljivije rezultate u ciljanom tržištu. Kada se oglašavate u bilo kom drugom mediju Vas će možda videti i neko ko nikada neće koristiti Vašu robu ili usluge, ali kada vašu poruku plasirate preko moćne AdWords platforme vrlo ciljano onima koji to traže ili su tražili, ili je to njihova sfera interesovanja, a pritom imate dostupne alate koji Vam precizno mere efekat koji oglasna poruka postiže, onda je više nego jasno da će vaša oglasna poruka imati zapanjujuće dobar efekat.

Google AdWords platforma Vam omogućava da Vašu poruku uputite preko:

  • Google pretraživača (kada neko ukuca termin koji je u vezi sa Vašom delatnosti, može se pojaviti Vaš oglas u vrhu pretraživača)
  • Google mreža multimedijalnog oglašavanja (Vaša tekstualna poruka ili grafički lepo upakovana poruka u vidu banera, može se prikazivati na milionima dobro posećenih sajtova koje inače posećuje Vaša CILJNA GRUPA)
  • Video oglašavanje (Vaša video reklama se može prikazivati na YouTube ili na drugim sajtovima)
  • Možete da povežete AdWords nalog sa Google analitikom i Vašim YouTube kanalom, kako bi mogli da kreirate i pregledate izveštaje u kojima ćete precizno videti učinak Vaših poruka, odnosno imaćete informaciju kako poruku dalje usmeravati.
  • Možete da kreirate kodove za praćenje konverzije. Ovaj moćan alat Vam omogućava da precizno kontrolišete koliko je snažna poruka koju upućujete klijentima, odnosno kakav efekat ona ostavlja, da li možda dovodi do poziva ka firmi ili do prodaje artikla u online prodavnici?

Sve ove pobrojane stavke su ono što Google oglašavanje može, ali može još mnogo toga, ali to što može u velikoj meri zavisi od Vas, vaše kreativnosti kao i od načina na koji postavljate kampanju, ili zavisi od nas malih ljudi koji žive u računaru i ražmišljaju o tome kako reklamna poruka može na pravi način da dosegne do prave osobe u pravom trenutku.

Ako Vam sve ovo nije dovoljan razlog zašto bi trebalo da se oglašavate, onda će Vas sledeće slike razoružati…

Posle upita koje smo postavili prvo što vidimo su četiri pozicije gde se prikazuju oglasi, onda ispod idu Google mesta, odnosno lokacije odredjenih delatnosti koje se podudaraju sa upitom koji smo postavili. Dakle, na prvoj stranici imamo u vrhu oglase, pa mesta, pa onda par rezultata besplatne pretrage pa opet reklame! Jasno je da najbolji efekat imate samo i jedino ako ste na prvoj stranici pretrage.

Pogledajte kako je to na mobilnim uredjajima:

Rezulati su isti, prvo tri ili četiri oglasa, pa onda Google mesta i onda besplatni rezultati pretrage… Ako znamo i ako se slažemo da samo prva stranica pretrage nudi mogućnost ostvarivanja boljih poslovnih rezultata, onda smo uspeli da damo odgovor na pitanje… ali kako Google AdWords nije samo pretraga onda je potreba da ovu platformu koristite još veća.

Da li ovakav vid plasiranja poruke ima mana… Ima, ali one prvenstveno zavise od Vas, tačnije od Vašeg sajta! Ukoliko je navigacija sajta loša ili sajt nije prilagodljiv mobilnim i tablet uredjajima, onda i efekti oglašavanja mogu biti slabiji… Više o tome zašto sajt treba da bude prilagodljiv mobilnim i tablet uredjajima saznajte u sledećem članku: Žašto je potrebno da Vaš web sajt bude prilagodljiv mobilnim i tablet uredjajima?

Iz svega što ste videli na našem sajtu, svestan sam toga da ste shvatili da nismo bez razloga uzeli ime PROFESIONALCI, obzirom da kod nas radi odabrana ekipa ljubaznih, pametnih, talentovanih i jako kreativnih osoba… Možda jeste sve ovo malo pretenciozno napisano, ali za svaku majku je njeno dete najbolje i najlepše… Da li sam ja to rekao da sam ja MAJKA? O bože 🙂

Kao što sam rekao u uvodnom delu članka, možete nas kontaktirati kako bi za Vas kreirali reklamu koja će od prvog dana prikazivanja početi da daje opipljive rezultate, ili nas možete kontaktirati ukoliko želite sami da pokušate sa kreiranjem AdWords kampanje kako bismo Vam prosledili promotivni kod u iznosu od *60 evra gratis kredita.

*Promotivni kod važi samo na novokreiranim nalozima i aktivan je na nalogu kada prethodno, a u roku od 30 dana, potrošite iznos jednak iznosu promotivnog koda odnosno 60 evra na oglašavanje!

Ako imate pitanja u vezi sa ovom temom, ili želite da Vam kreiramo nalog ili poklonimo *60 evra dodatnog kredita možete nas kontaktirati na 011/414-03-80

WSD SISTEM D.O.O.

Srbija, 11000 Beograd
Ul. Petefijeva 2

SRB: 381-11-414-03-80