BLOG

Imas gomilu klikova, ali nijednu prodaju

Imate gomilu klikova, ali nijednu prodaju?

Imate gomilu klikova, ali nijednu prodaju? Evo gde grešite i kako da to promenite Ako imate puno klikova na svoje oglase, ali prodaja i dalje izostaje, možda je vreme da preispitate svoju strategiju i otkrijete šta se dešava iza scene. Iako je povećanje saobraćaja na sajtu važan korak, to ne

Vidi još »
video sadrzaj za povecanje konverzija na sajtu

Video sadržaj za povećanje konverzija na sajtu

Video sadržaj za povećanje konverzija na sajtu i kako i na koje načine možete koristiti. U savremenom digitalnom svetu, marketing se sve više oslanja na dinamične vizuelne formate kako bi privukao i zadržao pažnju korisnika. Među različitim formatima, video sadržaj se istakao kao jedan od najmoćnijih alata za povećanje konverzija

Vidi još »
greske u dizajnu sajta

Greške u dizajnu sajta

Ključne greške u dizajnu sajta koje vas koštaju prodaje i kako ih izbeći Uobičajene greške u dizajnu sajtova koje smanjuju korisničko iskustvo i konverzije (i kako ih ispraviti) U svetu digitalnog marketinga i e-trgovine, vaš sajt predstavlja srce vašeg poslovanja. On nije samo digitalna posetnica već ključni element u privlačenju

Vidi još »
automatizacija poslovnih procesa preko sajta

Kako automatizovati proces prodaje preko sajta

Kako automatizovati proces prodaje preko sajta u današnje vreme je vrlo moguće korišćenjem različitih alata. Automatizacija poslovnih procesa preko sajta je veoma korisna, i različiti alati mogu unaprediti efikasnost. U savremenom poslovnom okruženju, konkurencija je sveprisutna, a zahtevi tržišta su u stalnom porastu. Da bi preživeli i napredovali, preduzetnici i menadžeri

Vidi još »
optimizacija-landing-stranica

Optimizacija landing stranice

Kako optimizovati landing stranicu da generiše više leadova i prodaja? Važnost landing stranica za konverzije Landing stranice, često nazvane i odredišne stranice, predstavljaju ključni element u savremenim marketinškim kampanjama. Ove stranice su dizajnirane sa specifičnim ciljem: da konvertuju posetioce u kupce i pretplatnike ili na neki drugi način ostvaruju ciljeve

Vidi još »
seo strategije

Zašto je SEO ključan za online poslovanje

Zašto je SEO ključan za online poslovanje? Pročitajte koje SEO strategije zaista donose rezultate i kako da vaš sajt bude više od samo lepe prezentacije 1. Povećanje vidljivosti i prometa SEO je suštinski alat za povećanje vidljivosti web sajta na pretraživačima. Kada korisnici pretražuju informacije, proizvode ili usluge, njihova pažnja se

Vidi još »
Nema više članaka

WSD SISTEM D.O.O.

Srbija, 11000 Beograd
Ul. Petefijeva 2

SRB: 381-11-414-03-80