Instagram je u potrazi da napravi nešto više za preduzeća, a ne za otkrivanjem novih filtera za regularne korisnike, ova aplikacija u vlasništvu Facebook-a uskoro će omogućiti korisnicima da zakažu preglede, sastanke, smeštaje, sa lokalnim preduzećima.
Nova Instagram funkcija omogući će poslovnim korisnicima (a prema zvaničnim podacima ima 8 miliona preduzeća koji koriste Instagram) da privuku klijente, potrošače i stoga im daje još više od medijske socijalne mreže, kako prenosi “Blumberg”.
Nova funkcija bi trebala da omogući i olakša mnoga zakazivanja itd. evo jednog od primera: Izašli šte u grad, našli se sa društvom, a vaš omiljeni kafić je pun, uz novu funkciju možete rezervisati sto za vas i vaše prijatelje u bilo koje doba dana ili noći u samo par klika sa jednostavnom interakcijom na Instagram aplikaciji.
Instagram planira da izbaci u rad novu funkciju, ali u narednim mesecima, takođe Instagram razmišlja o dodavanju recenzija i drugih sredstava poslovne orijentacije.
James Kuarles CEO Instagram-a izjavio je da 80% korisnika preko Instagram aplikacije prate preduzeća različitih delatnosti, što je logično da se sama aplikacija fokusira na pružanje olakšavajućih i naprednijih funkcija za svoje poslovne korisnike.
Osim toga, Instagram sa novom funkcijom ide par koraka dalje i približava se ozbiljno drugim konurentnim aplikacijama (koje ima sličnu mogućnost, ali nažalost se ne koriste kod nas jer nemaju interfejs na Srpskom jeziku) kao što su OpenTable i Yelp.