SEO ili Google Ads, šta je bolje?

google ads ili SEO

Često nas klijenti pitaju, da li je bolje da imamo Google Ads ili da radimo SEO za sajt?

Hajde zapravo da vidimo šta treba raditi i u kojim situacijama. Danas bismo želeli da vam pružimo vredne informacije koje vam mogu pomoći da dođete do više klijenata i veće prodaje.

Često se postavlja pitanje šta je bolje koristiti – Google Ads ili SEO. Istina je da oba imaju svoje prednosti i specifične koristi.

Google Ads
Brzi rezultati i trenutna promocija

Google Ads je idealan za brze i trenutne promocije. Ako imate specijalne ponude, sezonske popuste ili lansirate novi proizvod, Google Ads vam omogućava da odmah privučete pažnju ciljne publike. Oglasi su kreirani tako da sadrže pozive na akciju, što povećava odziv kod potencijalnih klijenata. Vaše poruke stižu do ljudi koji aktivno traže vaše proizvode ili usluge. To rezultira brzim povratom investicije. Vaši oglasi mogu biti prikazani dok vaši kupci pretražuju na Google. Ali takodje mogu biti prikazivani u formi banera na drugim sajtovima i forumuma gde vaši kupci aktivno pretražuju informacije koje su u vezi sa vaši proizvodom ili uslugama. 

Takođe, moguće je da se prikazuje i Vaša video reklama na YouTube. Dok vaši kupci gledaju YouTube da bi se edukovali ili da bi se relaksirali mogu im biti prikazani vaši oglasi. Zar ovo nije fantastično! Planirate da idete na odmor i počnete da istražujete neku regiju gde planirate da putujete. Potom u neko doba dana odete da gledate YouTube i dobijete video reklamu agencija koja prodaje aranžmane baš u oblasti u kojoj vi planirate svoje putovanje. Koliko bi platili da se vaša usluga ili proizvod pokaže samo osobama koje to u tom momentu zanima, onima koji su kupci. Nekada se gubilo na milone dolara kako bi došli do idealnog kupca. Sada je on ispred računara i spreman je da kupi, samo čeka da mu se obratite.

SEO
Dugoročna strategija koja dovodi vaše kupce na vaš web sajt

S druge strane, SEO (optimizacija za pretraživače) je ključan za dugoročni rast i održivu online prisutnost. Kroz strateško kreiranje sadržaja i optimizaciju vašeg sajta, SEO omogućava da vaša kompanija zauzme visoke pozicije u organskim rezultatima pretrage. Ovo je posebno korisno za usluge ili proizvode koji su atraktivni tokom dužeg perioda. Dobro implementiran SEO donosi stalni saobraćaj na vaš sajt i gradi poverenje kod korisnika. Mi volimo poređenja jer to je svima najbolji način da razumeju. Pa tako hajde SEO da shvatimo kao sadnju drveta – potrebno je vreme da drvo poraste i postane snažno, ali kada jednom dostigne svoj pun potencijal, donosi stalne i dugoročne koristi.

Dakle odgovor na često pitanje naših klijenata nije jednostavno ali kombinacija Google Ads i SEO za maksimalne rezultate je definitivno prava mera za vašu investiciju.

Kombinacija Google Ads i SEO-a donosi najbolje rezultate

U idealnom scenariju, kombinacija Google Ads i SEO-a donosi najbolje rezultate. Dok čekate da SEO strategije počnu da donose plodove, Google Ads vam omogućava trenutnu vidljivost. Čak i kada SEO počne da daje rezultate, povremeno korišćenje Google Ads može dodatno pojačati vašu promociju. Pritom omogućiti ciljane kampanje sa jasnim pozivima na akciju. 

Naravno sada je pitanje koliko ste spremni i koliko možete da investirate. Međutim, nemojte brzati, ako niste u startu u mogućnosti da imate obe usluge aktivne, startujte sa jednom. Pa ćete pre ili kasnije uspeti da bijete bitku na oba fronta. Ako je neko gojazan, dovoljno je za početak da pazi kako se hrani, a kada se steku uslovi može da krene i sa treningom kako bi izgradio stabilnije i lepše telo. Dakle samo uradite nešto za sebe i vaš biznis, pošto to niko drugi umesto vas neće uraditi, niti će rezultat sam od sebe doći.

Ako želite da saznate više o tome kako možemo iskoristiti jedan od ova dva alata i pomoći vam da uvećate prihode, kontaktirajte nas. Sa zadovoljstvom ćemo vam pomoći da izradite strategiju koja najbolje odgovara vašim potrebama.