Google AdWords

Google oglasi (Google ads) su najefektniji vid online oglašavanja koji povezuju ponudu i potražnju. Kao najveća mreža za pretragu (kako preko desktop računara, tako i preko mobilnih i tablet uređaja) samo u Srbiji pokriva preko 97% svih mogućih pretraga na internetu. Google oglasi su neizbežan alat za svako poslovanje koje želi da ostvari svoju prisutnost na internetu.

Google Search

Google Search oglasi su tekstualnog tipa koji se prikazuju iznad regularnih organskih (besplatnih) rezultata pretrage i linkovani su na određenu stranicu vašeg sajta i kao takvi prikazuju se baš onda kada vaši potencijalni klijenti pretražuju ključne reči ili pojmove vezane za datu uslugu ili proizvod koji nudite, bez obzira sa kog uređaja se vršila pretraga, a plaćanje se vrši po jednostavnoj PPC metodi (Pay Per Click), tačnije samo kada neko klikne na Vaš oglas.

Sertifikat

 

Glavne prednosti Google oglašavanja su veoma precizno usmeravanje oglasa na ciljne grupe, niska cena oglasa, globalna pokrivenost i mogućnost praćenja detaljnih statistika. Google Adwords je merljiv i veoma lako se može utvrditi uspešnost same kampanje, a naši predlozi kao i konsultacije sa samim klijentima od velikog su značaja u zajedničkom definisanju najvažnijih faktora Google Search kampanje koja je vezana za njihovo poslovanje.


Najvažniji faktori u toku postavke oglašavanja na Google AdWords-u su:

  • lokacije gde bi se prikazivali oglasi
  • vreme prikazivanja tekstualnih oglasa kao i određeni dani
  • relevantne ključne reči preko kojih će klijenti lakše doći do Vas
  • sadržaj oglasa, dodatni linkovi ispod tekstualnog oglasa
  • dodatak za telefonski broj sa opcijom direktnog pozivanja jednim klikom sa mobilnog uređaja
  • dodatak za adresu (lokaciju preduzeća)
  • uređaji na kojima će se sami oglasi prikazivati
  • odabir strategija za cene u zavisnosti od pozicije na kojoj klijent želi da mu se oglasi prikazuju
  • odabir najefektivnije strukture oglasa u oglasnim grupama

Budući da smo mi marketinška agencija sa statusom Google partnera, konstantno smo u toku sa novijim opcijama koje se koriste radi boljih efekata u samom oglašavanju na Google mreži i iste opcije rado predlažemo i implementiramo klijentima u skladu sa njihovim potrebama.

 

Google Display

Pored najčešće korišćenih tekstualnih oglasa u Google mreži za pretragu, drugi najrasprostranjeniji tip su Google Display oglasi koji se prikazuju na Google Display mreži. Google mreža multimedijalnog oglašavanja je najveća online mreža u svetu i treća je po pokrivenosti na web-u. Kroz ovaj vid oglašavanja možete da izaberete prikaz oglasa kako na Google mreži multimedijalnog oglašavanja, tako i na svim Google-ovim partnerskim sajtovima, uključujući YouTube i Gmail. Google Display mreža se najviše koristi za prikazivanje slikovnih oglasa (banera) na sajtovima koje korisnik targetira, a načini targetiranja gde će se prikazivati display oglasi su različiti.

                                                                                                                    (primer oglasa na Google Display mreži)

Načini targetiranja korisnika (publike) mogu biti:

  • targetiranje prema temama kojima se bave sajtovi
  • targetiranje prema interesovanjima korisnika koji posećuju određene sajtove
  • targetiranje prema ključnim rečima koje se pojavljuju na određenom web sajtu
  • targetiranje pojedinačnih sajtova
  • targetiranje posetilaca prema polu i godinama

Kroz oglašavanje na Google display mreži možete ostvariti mnoge benefite, a među njima su povećanje svesti o brendu kod potencijalnih kupaca, povećanje prodaje kroz promotivne i akcijske kampanje, kao i povećavanje lojalnosti kod ciljne grupe klijenta koji redovno posećuju Vaš web sajt.

Ukoliko želite da povećate svest o svom brendu naš tim Vam tu može lako pomoći koristeći visoko kvalitetni Google display oglas koji ostavlja izuzetno jak utisak na potencijalne klijente, te na vizuelno lep način predstavlja proizvod, uslugu ili sam brend.

Ukoliko je Vaš cilj povećanje prodaje, nikakav problem 😊 Naš tim koristi oglase koji će promovisati Vaše akcije ili sniženja kako bi privukli što više pažnje mnogobrojnim ljudima na internetu da se uključe u Vašu aktuelnu promociju i samim tim postanu vaši potencijalni klijenti.

Ukoliko ste odlučni za povećanje lojalnosti određene ciljne grupe, za to koristimo posebnu metodu targetiranja, a to je Remarketing. Sam remarketing funkcioniše tako što Vaše display oglase prikazujemo samo onim ljudima koji su bar jednom posetili Vaš web sajt ili web shop, kako bi ih ponovo angažovali da izvrše interakciju sa istim.

Ako želite da budete jedinstveni i prepoznatljivi na web-u kontaktirajte nas putem kontakt stranice, a naš tim sertifikovanih Profesionalaca će kreirati efikasne Google display kampanje koje će vaš brend učiniti prepoznatljivim.

Google True-View video

YouTube je druga najveća pretraživačka platforma u svetu, ima milijardu jedinstvenih korisnika mesečno i preko 100 sati postavljenog video materijala svake minute! Da, to je zaista tako. Ukoliko malo bolje sagledate YouTube i nije neka velika novina u oglašavanju, ali je svakako postao sve više aktuelniji način oglašavanja i predstavljanja brenda ili usluge putem jedinstvenog video sadržaja.

Da li ste znali da oglas na YouTube-u ima veliku stopu vidljivosti što predstavlja idealan način za brendiranje, odnosno upoznavanje publike sa određenim brendom i određenom ponudom, što dovodi i do veće stope interakcija na vašem web sajtu.

Dok razmišljate da li je ovaj vid oglašavanja baš za Vas i Vaš biznis, gubite publiku od čak milijardu korisnika mesečno, a da ne govorimo o tome da broj publike (ili vaših potencijalnih klijenata) na ovom pretraživaču svakodnevno raste.

Zamislite kako je Vaš oglas vidljiv ne samo na YouTube-u već na celom internetu: na blogovima, društvenim mrežama, online portalima (novinama) i svim stranicama koje uključuju u sebi deo za video zapis, i ono najbitnije plaćate samo ukoliko neko odluči da pogleda sadržaj vašeg video oglasa koji je duži od 30 sekundi! Reklamiranje na YouTube pretraživaču Vam takođe omogućava da dođete do svoje ciljne grupe i to baš u trenucima kada oni postavljaju, pretražuju ili pregledavaju video sadržaje, dok oglase možete prikazivati ciljnoj grupi na osnovu njihovog pola, lokacije, jezika, interesovanja, ključnih reči, itd.

Najbitnija informacija u celoj priči je da je reklamiranje na YouTube pretraživaču do sada najjeftiniji vid oglašavanja, bar što se tiče Srbije!


Iako veliki broj ljudi reklame na YouTube-u preskače nakon nekoliko sekundi, mnoga istraživanja pokazuju da ipak svi oni koji preskoče video nakon 5 sekundi zapamte brend koji su videli, a mnogi nakon toga pretražuju upravo Vaš kanal ili web sajt kako bi mogli da stupe u interakciju sa vama i samim tim da dođu do određenih informacija koje su videli na kratko.

YouTube oglasi takođe imaju svoje brojne prednosti kao što su:

  • doseg relevantne publike
  • brojne mogućnosti prikazivanja vašeg proizvoda ili usluge
  • ciljanje publike skladno demografskim podacima ili geografskom položaju
  • naplata po CPV-u (tek kada korisnik pogleda 30 sekundi videa) ili kada korisnik klikne na vaš oglas
  • čuva i skladišti vaš materijal
  • pruža mogućnosti optimizacije za bolje pozicioniranje na pretraživačima.

Naš tim profesionalaca je uvek tu da Vam kreira profesionalnu video kampanju kao i sam video sadržaj koji je u Full HD / 4K / 8K rezoluciji. Zajedno sa nama možete lako i brzo privući pažnju mnogim korisnicima i uvrstiti vaš brend i proizvod u njihovu svakodnevnicu.

 

Pošaljite upit

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

 

Saznajte više o oglašavanju na YouTube pretraživaču.