KADA PRVI PUT OTKRIJETE BREND ILI PROIZVOD, DA LI STE SPREMNI DA IZVUČETE KARTICU I IZVRŠITE KUPOVINU? VEROVATNO NE.
Kada klijenti prvi put posete vašu web lokaciju, verovatno isto tako nisu spremni za kupovinu vaših proizvoda, čak i ako su vaši proizvodi najbolji u industriji, verovatno neće privući pažnju na prvi pogled. Ipak potencijalni kupci moraju više puta videti proizvode koje nudite pre nego što donesu odluku o kupovini, a ukoliko nemaju razloga da ponovo posete vaš web sajt, mogu lako da vide konkuretsku reklamu i da na žalost zaborave na vas.
Šta je Remarketing?
Remarketing je praksa prikazivanja sadržaja oglasa korisnicima koji su već upoznati sa vašim brendom ili su preduzeli određenu akciju na vašem sajtu ili shop-u.
Npr. u oglasima na Facebook-u možete da koristite više različitih prilagođenih ciljnih grupa da biste prišli do korisnika koji su interaktivni sa vašim brendom ili sadržajem na određeni način, dok u mnogim slučajevima, kampanje za ponovno oglašavanje se pokreću na osnovu aktivnosti koje korisnici preuzmu na web lokaciji preduzeća.
Skoro sve glavne platforme za prikazivanje slikovnih oglasa omogućavaju Remarketing, uključujući Facebook, Instagram i Google AdWords. Sa Facebook oglasima imate čak i mogućnost da kreirate dinamične oglase koji korisnicima prikazuju tačan proizvod koji su videli uz CTA (Click-To-Action) da bi podstakli na samu kupovinu.
Zašto vam treba Remarketing?
Korisnici koji su već posetili vaš web sajt ili su na neki način stupili u interakciju sa vašim brendom ili sadržajem već su vaša preporučena publika. Oni su upoznati sa vašim brendom, što znači da će vam više verovati i obratiti pažnju na vaše oglase, takođe postoji veća verovatnoća da će izvršiti kupovinu proizvoda nakon što ponovo pogledaju vašu reklamu.
Kampanje za Remarketing (ponovno oglašavanje) mogu vam pomoći da nastavite da:
– pokazujete kupcima određene proizvode koje su nedavno pregledali na vašoj web stranici, povećavajući šanse za kupovinu
– podstaknete kupovinu od postojećih kupaca tako što ćete im pokazati oglase novih proizvoda koji su slični onima koje su kupili u prošlosti
Između ove dve prednosti, nije iznenađujuće da Remarketing kampanje imaju značajno veće CTR i stope konverzije, zajedno sa nižim troškovima CPC-a.
Remarketing vam omogućava da negujete odnose sa ljudima koji su već upoznati sa vašim brendom.
U svakom slučaju, remarketing (ponovno oglašavanje) vam omogućava da se ponovo povežete sa publikom koja je upoznata sa vašim bredom, što vam olakšava kreiranje sadržaja koji će ih ponovo angažovati sa interakcijom ka vašim proizvodima.
Ne propustite ovu sjajnu priliku i nastavite da se predstavljate publici, kontaktirajte nas već danas, a naš tim će za Vas kreirati najefikasniju remarketing kampanju.